نمایه نویسندگان

ا

  • احمدآبادی آرانی، نجمه بررسی انتقادی نظریات ریچارد رورتی و هنری ژیرو در باب پرورش روشنفکر [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 34-49]
  • ایروانی، شهین نسبت مبانی فلسفی رویکردهای آموزش کودکان در جهان غرب و فلسفۀ تعلیم و تربیت اسلامی به عنوان فلسفۀ بومی در جامعۀ ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 17-33]
  • ایروانی، شهین رویکرد اجتماعی به‌تربیت اخلاقی در اسلام با نو مفهوم‌پردازی مؤلّفه‌های دیدگاه دیویی، دورکیم و هابرماس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 93-114]

ج

  • جوادی پور، محمد بررسی جایگاه آموزش تفکّر انتقادی در سند برنامه‌یِ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 82-92]

خ

  • خزائی، لیلا بررسی جایگاه آموزش تفکّر انتقادی در سند برنامه‌یِ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 82-92]

د

  • دهقانی، مرضیه واکاوی طبقه‌بندی علوم و دلالت‌های آن برای برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 64-81]

س

  • سجادی، سید مهدی رویکرد اجتماعی به‌تربیت اخلاقی در اسلام با نو مفهوم‌پردازی مؤلّفه‌های دیدگاه دیویی، دورکیم و هابرماس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 93-114]

ع

  • عرفان پور، محسن واکاوی طبقه‌بندی علوم و دلالت‌های آن برای برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 64-81]
  • عزتی، میترا بررسی مبانی و رویکردهای فلسفی حاکم بر پژوهش و نقش عوامل مرتبط با گرایش معلمان به پژوهش [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-16]

ق

  • قاسمی، مریم رویکرد اجتماعی به‌تربیت اخلاقی در اسلام با نو مفهوم‌پردازی مؤلّفه‌های دیدگاه دیویی، دورکیم و هابرماس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 93-114]

گ

  • گودرزی، محمد علی بررسی مبانی و رویکردهای فلسفی حاکم بر پژوهش و نقش عوامل مرتبط با گرایش معلمان به پژوهش [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-16]

م

  • محمدی، حمداله بررسی انتقادی نظریات ریچارد رورتی و هنری ژیرو در باب پرورش روشنفکر [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 34-49]
  • مرادی، صادق بررسی مبانی و رویکردهای فلسفی حاکم بر پژوهش و نقش عوامل مرتبط با گرایش معلمان به پژوهش [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-16]

و

  • وحدتی دانشمند، علی نسبت مبانی فلسفی رویکردهای آموزش کودکان در جهان غرب و فلسفۀ تعلیم و تربیت اسلامی به عنوان فلسفۀ بومی در جامعۀ ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 17-33]

ی

  • یادگاری، ساره بررسی جایگاه آموزش تفکّر انتقادی در سند برنامه‌یِ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 82-92]